Rozjeli jsme Adastra Book Club — aktivně využívá potenciálu těch, kteří se sami vzdělávají

Fotografie konceptu Adastra Book Club

Firemní knižní kluby představují trend, které firmy implementují zpravidla v rovině komunitního vzdělávání. Aktivitu, která se dotýká vzájemného učení (peer-to-peer learning), skupinového učení (cohort-based learning) a (ne)přímo přispívá k naplňování principů učící se organizace, jsme zavedli i v Adastře.

Instagram: milancreative

Proč se omezovat jen na knihy?

V čem vidíme přínos komunitního subprojektu?

Jak náš Book Club funguje?

Zlatým pravidlem však je, že členem book clubu se může stát kdokoliv — bez jakýkoliv vstupních podmínek.

Jak jsme klub odstartovali v Adastře?

Co se týče rozpočtu na projekt, doporučujeme jej vyřešit před začátkem studijních aktivit. Firma může Book Club pojmout také jako benefit a členům potřebné knihy pořizovat. Případně knihy rovnou pořídit do firemní knihovny a rozšířit tak celofiremní studijní nabídku.

I Book Club si zaslouží interní promo

O aktivitách firemního čtenářského klubu můžeme dosud nezainteresované informovat např. pravidelným zpravodajem. V Adastře jsme se rozhodli pro videopropagaci na televizích a velkoplošné obrazovce ve sdílených prostorách.

Skupinová diskuze v rámci Adastra Book Clubu funguje jako agregátor témat a inspirací s přesahem do dalších oblastí. Nabízí se proto setkávání zaznamenávat a vytvářet tak další interně vzdělávací obsah.

Jak funguje Book Club v kostce

A jak pracujete se studijním potenciálem vašich zaměstnanců vy?
Máte také svůj book club?