Power BI Consultant

Praha

Hledáme posily, které nám a našim zákazníkům pomohou s tvorbou interaktivních reportů a dashboardů postavených primárně na platformě Power BI.

Co budeš mít na starosti:

  • Komunikaci se zákazníky a analýzu jejich potřeb.
  • Přípravu návrhu cílového řešení ve spolupráci s kolegy.
  • Tvorbu Power BI reportů a dashboardů a následnou implementaci.
  • Práci s Power Apps a Power Automate aplikacemi.
  • Tvorbu technické dokumentace.
  • Provoz produkčního řešení a řešení případných změnových požadavků.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máš zkušenosti s tvorbou reportů a dashboardů v Power BI .
  • Znáš nebo se chceš naučit s Power Apps a Power Automate.
  • Znáš SQL, umíš pracovat s daty a propojovat je do informací s přidanou hodnotou.
  • Orientuješ se ve vizualizačních paternech a postupech.
  • Máš chuť učit se nové technologie.
  • Domluvíš se anglicky na pokročilé úrovni.
  • Máš v sobě trochu kreativity a jsi komunikativní.

Ve výhodě budeš, pokud máš: 

  • Znalost alternativních reportovacích nástrojů – např. SAP BO, SAP SAC, Tableau, Looker Studio…

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře?

  • Jsme stabilní česká firma s mezinárodním přesahem, multiprojektovým prostředím a autonomními týmy.
  • Rosteme, ale držíme plochou strukturu – management je v úzkém kontaktu s týmy i klienty.
  • Nemáme pevné kariérní cesty a tabulkové platy – sázíme na individuální rozvoj a s tím související ohodnocení.
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví.
  • Pracujeme na užitečných a smysluplných projektech, na které jsme právem hrdí.
  • Jsme zvyklí jednat otevřeně, narovinu a podporujeme proaktivní přístup.
  • Adastřané si dlouhodobě chválí vztahy v týmu a spolehlivé kolegy.
  • Sídlíme v moderních kancelářích v Karlíně v Mississippi House.

Kromě férové mzdy nabízíme: 

  • 20 dní dovolené + 5 personal days (PD) za kalendářní rok + 1 PD navíc za každý odpracovaný kalendářní rok (celkem až 30 dní volna). 
  • Pracovní dobu máme flexibilní a umíme se na lecčem domluvit. 
  • Firemní notebook a mobil s tarifem i pro osobní účely. 
  • Stravenkový paušál. 
  • Možnost učit se AJ na lekcích s rodilými mluvčími. 
  • Měsíční příspěvek do systému Cafeterie (volnočasové aktivity, karta Multisport, penzijní spoření). 
  • Pracujeme v moderních kancelářích v centru Prahy. 
  • Máme příjemnou a neformální firemní kulturu a pořádáme mnoho různých akcí. 
  • V kuchyňkách najdeš výbornou kávu, mnoho čajů s pravidelnými svačinovými a ovocnými balíčky. 
  • Zajímavý program na doporučení kandidáta k nám do Adastry.

    Zaujala vás tato pozice?

    Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

    Portrét Recruiterky Veroniky Bartíkové z Adastry
    Veronika Bartíková
    Recruiterka
    • veronika.bartikova@adastragrp.com
    • +420 720 967 478