Back Office Coordinator – Baví tě různorodá práce?

Praha

Hledáme organizačně schopného kolegu/kolegyni, který(á) bude mít na starost agendu správy prostor našich krásných kanceláří v pražském Karlíně a mnoho dalšího.

Práce je to rozmanitá a člověk se při ní naučí spoustu nových věcí. Budeš spolupracovat převážně v užším týmu se 3 kolegyněmi, ale občas se stane, že zaskočíš i za recepční.

Máš rád(a) různorodou práci a nebojíš se třeba řídit auto nebo komunikovat s kolegy v angličtině?

Jsi typ člověka, kterého jen tak něco nerozhází (ani administrativní činnost), čti dál!

Co budeš mít na starosti:

  • Administrativní podporu Office managera a týmu.
  • Zajištění chodu recepcí v době dovolených a nemocí.
  • Správu a zajištění bezproblémového provozu kancelářských prostor.
  • Onboarding nových kolegů z pohledu kanceláří a bezpečnosti.
  • Spolupráci s našimi dodavateli – komunikace, objednávky, reklamace.
  • Pomoc s provozem firemního vozového parku.
  • Vyučtování pokladny, firemních karet.
  • Agendu mobilních služeb, služebních telefonů a majetku.
  • Pomoc s různými interními projekty v rámci back office.
  • Vyřizování operativních věcí ve firmě i mimo firmu.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Umíš si práci organizovat a rád(a) přemýšlíš, jak věci vylepšit.
  • Nechybí ti vlastnosti jako pečlivost, spolehlivost a rád(a) řešíš různé úkoly.
  • Jsi komunikativní a zvládneš se domluvit i anglicky.
  • Nebojíš se sednout za volant a sem tam něco odřídit.
  • Zvládáš práci s MS Office – Outlook, Word, Excel.
  • Máš předchozí zkušenosti na administrativní nebo podobné pozici.

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře:

  • Budeš mít dostatek času na zaučení pod vedením zkušenější kolegyně.
  • Postupně budeš získávat více samostatnosti i odpovědností.
  • Náš tým je malý, takže spolu intenzivně spolupracujeme.
  • Pracovní dobu máme flexibilní a umíme se na lecčem domluvit.
  • Sídlíme v krásných kancelářích Mississippi House v Karlíně.

Mimo to se můžeš těšit na:

  • Začínáme s 25 dny volna, a každý rok ti k nim přidáme jeden den volna navíc!
  • Flexibilní pracovní doba je u nás standard – vše je na domluvě.
  • Zlepši si angličtinu na lekcích s rodilými mluvčími.
  • Měsíční příspěvek do Cafeterie, který můžeš využít na různé volnočasové aktivity nebo na Multisport kartu. A začínáš hned po nástupu!
  • Získej slevy u našich partnerů – ať už jde o elektroniku, kulturu či služby.
  • U nás se pracuje v pohodové a neformální atmosféře. Po práci se potkáváme na sportovních a společenských akcích – a těch není málo.
  • Záleží nám na tvém zdraví, proto pořádáme FIT Adastra – můžeš využít odborná vyšetření, konzultace s experty, sportovní aktivity a další tipy, jak se cítit skvěle fyzicky i psychicky.
  • První školní den tvého prvňáčka? Vezmi si placené volno a užijte si spolu tenhle důležitý den.
  • Chceš procestovat svět, napsat knihu nebo si jen dát pauzu? Po 3 letech u nás si můžeš vzít Sabbatical leave.
  • Rádi podporujeme, když chceš pomáhat. Dostaneš od nás 1 den na dobrovolnické aktivity dle svého výběru.
  • V kuchyňkách najdeš výbornou kávu, včetně ostatních nápojů + svačinové a ovocné bedýnky plné dobrot.
  • Příspěvek na stravování.
  • Pomoz nám najít nové Adastřany a v rámci referral programu tě čeká finanční odměna.

    Zaujala vás tato pozice?

    Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

    Portrét Recruiterky Veroniky Bartíkové z Adastry
    Veronika Bartíková
    IT Recruiter
    • veronika.bartikova@adastragrp.com
    • +420 720 967 478