Aplikační Support (L2) – buď blízko testování i vývoji SW

Praha

Do naší Software Engineering Practice hledáme nového kolegu se zkušenostmi s aplikační podporou na úrovni L2.
Pokud se chceš podílet na bezproblémovém chodu našich systémů, nebojíš se práce v mezinárodním prostředí, jsi rád(a) v kontaktu s technologiemi a baví tě řešit problémy, čti dál!

Co tě čeká:

  • Monitorování aplikací a systémů za účelem včasného odhalení chyb a problémů
  • Řešení incidentů a požadavků na druhé úrovni podpory (L2) v rámci SLA
  • Provádění analýz příčin problémů (root cause analysis) a dávání návrhů na zlepšení
  • Analýza a eskalace složitějších problémů na L3 tým – na řešení komplikovanějších technických problémů budeš spolupracovat s vývojáři
  • Poskytování podpory uživatelům a realizace občasných školení
  • Tvorba a aktualizace technické dokumentace
  • On-call podpora při střídání s týmem a případně řešení urgentních incidentů (i mimo standardní pracovní dobu)

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máš už nějaké zkušenosti s L2 aplikační podporou nebo obdobnou rolí
  • Víš, co obnáší správa aplikací, databází a operačních systémů (Linux, Windows)
  • Dokážeš analyzovat logy, identifikovat chyby a jejich příčiny
  • Jsi komunikativní, umíš efektivně sdílet informace a nedělá ti problém komunikovat v AJ
  • Přistupuješ k práci proaktivně a chceš si nadále rozšiřovat své znalosti

Ve výhodě budeš, pokud:

  • Se orientuješ v ITIL procesech a nástrojích pro řízení incidentů (JIRA, ServiceNow)
  • Vyznáš se v Bash/Shell scriptech, případně něco sám zvládneš nascriptovat
  • Máš zkušenost s databázemi (SQL, NoSQL)
  • Setkal ses už s Kubernetes a cloudovým prostředím (Azure, AWS)

Pokud nemáš zkušenosti s nějakou ze zmíněných technologií či toolem, nevadí. Důležité je být ochotný(á) se případně rychle doučit vše potřebné.

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře:

  • Jsme stabilní mezinárodní firma s multiprojektovým prostředím a autonomními týmy
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví
  • Podporujeme individuální profesní rozvoj a s tím související finanční hodnocení
  • Jednáme spolu otevřeně a ceníme si proaktivního přístupu
  • Sídlíme v krásných kancelářích Mississippi House v Karlíně

Mimo to se můžeš těšit na:

  • Neformální atmosféru – po práci se potkáváme na společenských i sportovních akcích (a těch není zrovna málo)
  • 25 dnů volna do začátku a každý rok vám k nim přidáme jeden den volna navíc
  • Flexibilní pracovní dobu i home office – vše podle domluvy
  • Lekce angličtiny s rodilými mluvčími, pokud se v ní potřebujete zlepšit
  • Měsíční příspěvek do Cafeterie, který můžete využít na různé volnočasové aktivity nebo na Multisport kartu
  • Příspěvek na stravování
  • V kuchyňkách najdete výbornou kávu, velký výběr čajů i jiné nápoje + svačinové a ovocné bedýnky plné dobrot
  • Slevy u našich partnerů – ať už jde o elektroniku, kulturu či služby
  • Dny FIT Adastra, protože nám záleží na vašem zdraví – můžete využít odborná vyšetření, konzultace a různé aktivity pro podporu vaší fyzické i psychické kondice
  • Rádi podporujeme, když chceš pomáhat, takže dostaneš 1 den placeného volna navíc na dobrovolnické aktivity dle svého výběru
  • Placené volno navíc, pokud doprovázíte svého prvňáčka v první školní den
  • Chceš procestovat svět, napsat knihu nebo si jen dát pauzu? Po 3 letech u nás si můžeš vzít Sabbatical leave
  • Štědrý referral program, pokud nám pomůžeš najít nové Adastřany

    Zaujala vás tato pozice?

    Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

    Portrét IT Recruitera Lukáše Žatečky z Adastry
    Lukáš Žatečka
    IT Recruiter
    • lukas.zatecka@adastragrp.com
    • +420 720 050 084