Zavedením aplikace Campaign Management získal Cetelem uživatelsky jednoduchý nástroj, pomocí kterého efektivně komunikuje se svými klienty.
Zavedením aplikace Campaign Management získal Cetelem uživatelsky jednoduchý nástroj, pomocí kterého efektivně komunikuje se svými klienty. Ve spojení se zákaznickými dataminingovými modely lépe cílí své kampaně, což potvrzuje i významně rostoucí křivka reakcí na oslovení klienta.
Celé řešení bylo navrženo tak, aby co nejlépe zapadalo do stávající architektury – výstupy jsou propojeny např. do centrálního účetního systému či na call centra, kde mají operátoři detailní přehled o komunikaci s klientem. Všechny informace o kampaních se ukládají do datového skladu, což jim následně umožňuje zpětné vyhodnocení úspěšnosti kampaně i porovnání stejných typů kampaní v různých obdobích.
Celý systém je ve spolupráci se společností Adastra průběžně aktualizován a rozšiřován tak, aby byl Cetelem schopen co nejlépe reagovat na neustále měnící se požadavky trhu.
Cílem bylo zvýšit efektivnost cílení marketingových kampaní, snížit náklady a zlepšit odezvu. Protože dříve bylo možné připravit pouze 1 kampaň denně, úkolem bylo vytvořit řešení, které nebude limitováno počtem generovaných kampaní.
Přínosy našeho řešení:
Naše dobrá pověst stojí na schopných lidech, kteří dotáhnou projekt do zdárného konce. V tomto případě se zákazník mohl spolehnout na tyto konzultanty.
Pokud vás tento příběh zaujal, inspirujte se i dalším povídáním o úspěšných projektech našich zákazníků.