Adastra pomáhá O2 se sledováním a správou služby Moje O2

Zákazník zaznamenal nekonzistentní odezvu a dostupnost na samoobslužné platformě MojeO2. To se pro byznys uživatele stalo impulsem k hledání řešení, které by jasně a přehledně zajistilo sledování těchto metrik pro všechny uživatele.

1

Jaký problém jsme řešili?

Zákazník zaznamenal nekonzistentní odezvu a dostupnost na samoobslužné platformě MojeO2. To se pro byznys uživatele stalo impulsem k hledání řešení, které by jasně a přehledně zajistilo sledování těchto metrik pro všechny uživatele přistupující k této aplikaci.

2

Jak jsme problém řešili?

Implementována byla technologie Dynatrace (Compuware APM – dynaTrace a Compuware APM – User Experience Management).

Implementací technologie Dy­natrace a na základě jejích metrik dochází k výrazně rychlejšímu nalezení a opravě chyb v aplikaci a díky tomu i k lepší spolupráci s dodavatelem portálu MojeO2.

Klient získal také jednoznačná data pro oddělení provozu – monitoring web portálů a zároveň lepší přehled o výkonnosti aplikace pro byznys vlastníky.
JIŘÍ BALCÁREK, ŘEDITEL DIVIZE TELCO & RETAIL, ADASTRA
3

4

5

Lidé

Kdo se na projektu podílel?

Naše dobrá pověst stojí na schopných lidech, kteří dotáhnou projekt do zdárného konce. V tomto případě se zákazník mohl spolehnout na tyto konzultanty.

Jiří Kurejko
Consultant
Kam pokračovat

Přečtěte si i tuto případovou studii

Pokud vás tento příběh zaujal, inspirujte se i dalším povídáním o úspěšných projektech našich zákazníků.

No items found.