Junior Consultant – na křižovatce IT a Business Consultingu

Praha

Planning, budgeting, forecasting – klíčové procesy každé firmy, ve kterých je ale mnoho úskalí. Plánování je moc složité a zdlouhavé, zadrhává se spolupráce a vznikají chyby. Náš tým pomáhá dostat se z excelového pekla a proces plánování zjednodušit a optimalizovat. Jak? Vyvíjíme aplikace pro strategické a operativní plánování – zejména pro zákazníky z oblastí bankovnicví, pojišťovnictví, automotive a dalších. Co si pod tím můžeš představit?

Co budeš mít na starosti:

Cílem řídících pracovníků každé společnosti je transformovat vizi vedení do tvrdých čísel – na jaké trhy chceme v budoucnu expandovat, s jakými produkty? Kolik nás budou v budoucnu stát naši zaměstnanci a zbyde dostatek prostředků na klíčové investice?

Aplikace, které pro zákazníky připravujeme, umožňují právě na tyto otázky odpovědět. Děje se tak na základě tvorby modelů jednotlivých oblastí společnosti (prodeje, výroba, investice, personální náklady), které následně slouží jako zdroj pro sestavení klíčových plánovacích výstupů – výkazu zisku a ztrát, rozvahy a dalších finančních ukazatelů.

Dovedeme zároveň predikovat požadavky trhu tak, aby bylo možné lépe řídit odbyt, logistiku i výrobu. Vytváříme také simulační modely pro řízení CO2, které pomáhají zákazníkům splňovat legislativní požadavky na jejich odvětví. A mnoho dalšího…

Co tě čeká konkrétně:

  • Poznávání špičkových technologií s velkou perspektivou na křižovatce Business Consultingu s IT vývojem
  • Řešení projektů napříč odděleními našich zákazníků a získávání povědomí o procesech celé firmy
  • Příprava funkční a systémové specifikace
  • Analýza a návrh aplikací
  • Vývoj aplikací v nástrojích IBM Planning Analytics, Oracle EPM či SAP SAC
  • Vytváření modelů a scénářů
  • Příprava podkladů a dokumentace
  • Kromě práce na projektu budeš mít prostor na školení a přípravu na certifikace v rámci oboru

V jakém týmu budeš pracovat:

  • Jsme jednička v oblasti vývoje v IBM Planning Analytics v ČR a zároveň v Top 5 v rámci Evropy
  • V týmu najdeš vývojáře, analytiky, architekty, testery i projektové manažery
  • Každý z nás je ale tak trochu konzultant – máme přesah mezi kompetencemi a zároveň komunikujeme s našimi zákazníky
  • Na jednotlivých projektech jsme zvyklý fungovat v menších týmech o 3-6 členech a práci řídíme agilně
  • Třikrát do roka si děláme teambuldingovou akci, kde se potkáváme a prezentujeme si případové studie z projektů

Budeme si rozumět, pokud:

  • Jsi komunikativní a máš analytické myšlení
  • Máš diplom z IT nebo ekonomky nebo na něm zrovna pracuješ
  • Umíš pracovat Excelem na pokročilé úrovni – zpracování velkého počtu dat, kontingenční tabulky…
  • Máš alespoň základní znalost programování (např. VBA,, JAVA) a SQL
  • Máš alespoň teoretické znalosti z oblasti finanční analýzy, plánování, reportingu, controllingu…
  • Mluvíš anglicky na pokročilé úrovni

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře?

  • Jsme stabilní česká firma s mezinárodním přesahem, multiprojektovým prostředím a autonomními týmy
  • Rosteme, ale držíme plochou strukturu – management je v úzkém kontaktu s týmy i klienty
  • Nemáme pevné kariérní cesty a tabulkové platy – sázíme na individuální rozvoj a s tím související ohodnocení
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví
  • Pracujeme na užitečných a smysluplných projektech, na které jsme právem hrdí
  • Jsme zvyklí jednat otevřeně, narovinu a podporujeme proaktivní přístup
  • Adastřané si dlouhodobě chválí vztahy v týmu a spolehlivé kolegy
  • Sídlíme v krásných kancelářích v Karlíně v Mississippi House

Kromě férové mzdy nabízíme: 

  • 20 dní dovolené + 5 personal days (PD) za kalendářní rok + 1 PD navíc za každý odpracovaný kalendářní rok (celkem až 30 dní volna). 
  • Pracovní dobu máme flexibilní a umíme se na lecčem domluvit. 
  • Firemní notebook a mobil s tarifem i pro osobní účely. 
  • Stravenkový paušál. 
  • Možnost učit se AJ na lekcích s rodilými mluvčími. 
  • Měsíční příspěvek do systému Cafeterie (volnočasové aktivity, karta Multisport, penzijní spoření). 
  • Pracujeme v moderních kancelářích v centru Prahy. 
  • Máme příjemnou a neformální firemní kulturu a pořádáme mnoho různých akcí. 
  • V kuchyňkách najdeš výbornou kávu, mnoho čajů s pravidelnými svačinovými a ovocnými balíčky. 
  • Zajímavý program na doporučení kandidáta k nám do Adastry.

    Zaujala vás tato pozice?

    Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

    Portrét Recruiterky Veroniky Bartíkové z Adastry
    Veronika Bartíková
    Recruiterka
    • veronika.bartikova@adastragrp.com
    • +420 720 967 478