HR support – možnost i zkráceného úvazku

Praha

Máte zkušenosti s HR nebo byste do něj rádi pronikli? Faktury, jejich zpracování a personální agenda vás baví a jste pečlivý/á a orientovaný/á na detail?

Do našeho HR týmu hledáme novou posilu, která si vezme na starosti administrativní a fakturační agendu a bude podporou pro akce, které na HR pořádáme.

U nás na HR jsou lidé na prvním místě, a pokud to máte stejně, rádi vás mezi sebou přivítáme!  

Tato pozice je otevřena jak pro ty, kteří chtějí pracovat na plný úvazek, tak nabízíme i možnost zkráceného úvazku (0,8). 

 Co budete mít na starosti:   

  • Zodpovědnost za fakturační agendu – celý life-cycle našich subkontraktorů (od nástupů až po výstupy). 
  • Dodržování stanovených termínů – ve vztahu k účtárně, controllingu atd.  
  • Správu nákupních objednávek.  
  • Spolupráci na tvorbě objednávkového modulu, testování.  
  • Komunikaci s externími dodavatelskými agenturami.  
  • Zpracování faktur za HR (HR marketing, AJ, Multisport, stravenky, …).  
  • Organizaci akcí v rámci HR oddělení (teambuilding, konference apod.).
  • Zapojení se do interních HR projektů a stálého vylepšování procesů.  

Budeme si rozumět, pokud:   

  • Umíte vytvořit a zpracovat fakturu, pracoval/a si s nějakým objednávkovým systémem.  
  • Jste komunikativní, dokážete si určit priority, dodržovat termíny a máte rád/a vše pod kontrolou.  
  • Spousta našich kolegů jsou anglicky mluvící, proto se neobejdete bez angličtiny alespoň na úrovni B2, a díky globální spolupráci ji využijete i v rámci mnoha jiných HR projektů.  
  • Mezi vaše silné stránky patří pečlivost a zaměření na detail, dochvilnost, zodpovědnost a v neposlední řadě samostatnost a trpělivost.   
  • Práce na HR je často o změnách, a tak bychom rádi přivítali někoho, kdo má chuť se učit novým věcem a rozvíjet se.  

Proč věříme, že vám v Adastře bude dobře?

  • Jsme stabilní česká firma s mezinárodním přesahem, multiprojektovým prostředím a autonomními týmy.
  • Rosteme, ale držíme plochou strukturu – management je v úzkém kontaktu s týmy i klienty.
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví.
  • Pracujeme na užitečných a smysluplných projektech, na které jsme právem hrdí.
  • Jsme zvyklí jednat otevřeně, narovinu a podporujeme proaktivní přístup.
  • Adastřané si dlouhodobě chválí vztahy v týmu a spolehlivé kolegy.
  • Sídlíme v moderních kancelářích v Karlíně v Mississippi House.

Kromě férové mzdy nabízíme:

  • 20 dní dovolené + 5 personal days (PD) za kalendářní rok + 1 PD navíc za každý odpracovaný kalendářní rok (celkem až 30 dní volna).  
  • Pracovní dobu máme flexibilní a umíme se na lecčem domluvit.  
  • Firemní notebook a mobil s tarifem i pro osobní účely.  
  • Stravenkový paušál.  
  • Možnost učit se AJ na lekcích s rodilými mluvčími.  
  • Měsíční příspěvek do systému Cafeterie (volnočasové aktivity, karta Multisport, penzijní spoření).  
  • Pracujeme v moderních kancelářích v centru Prahy.  
  • Máme příjemnou a neformální firemní kulturu a pořádáme mnoho různých akcí.  
  • V kuchyňkách najdete výbornou kávu, mnoho čajů s pravidelnými svačinovými a ovocnými balíčky.  
  • Zajímavý program na doporučení kandidáta k nám do Adastry.  

    Zaujala vás tato pozice?

    Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

    Portrét Recruiterky Veroniky Bartíkové z Adastry
    Veronika Bartíková
    Recruiterka
    • veronika.bartikova@adastragrp.com
    • +420 720 967 478