HR Business Partner – vydej se s námi na adastří misi! 🚀

Praha

Máš již zkušenosti jako HR Business Partner? Komunikaci s manažery a poradenství v HR otázkách zvládáš na jedničku, zákoník práce ti nedělá problém a už ses podílel/a na procesech performance managementu a talent managementu? Tak pak hledáme právě tebe! 😊

Jako HR Business Partner budeš klíčová spojka mezi HR a jednotlivými business týmy. Tvým úkolem bude poskytovat strategické poradenství a podporu v oblasti HR, zajišťovat efektivní řízení talentů a přispívat k fungování celé společnosti. Budeš budovat vztahy s manažery, starat se o rozvoj zaměstnanců a jejich výkonnost s cílem upevňování firemní kultury.

Co budeš mít na starosti:

  • Budeš hlavní parťák pro naše manažery, tzv. People Leady – tedy spolupracovat s nimi, naslouchat jejich potřebám a rozumět jejich cílům a pomáhat jim najít ta nejlepší řešení.
  • Poskytovat kolegům rady v pracovněprávních záležitostech a jiných HR otázkách.
  • Řešení HR výzev: Indentifikovat a řešit různé HR výzvy a příležitosti.
  • Performance Management: Pomáhat nastavovat a implementovat systémy performance managementu, sledování výkonu zaměstnanců a zajišťovat předávání pravidelné zpětné vazby našim kolegům.
  • Talent Management: Hledat a rozvíjet talenty napříč Adastrou. Plánovat kariérní růst našich zaměstnanců a následnictví pro klíčové pozice.
  • Revize mezd a odměňování: Pracovat na pravidelných revizích mezd, tvorbě katalogu pracovních pozic. Zajišťovat, aby odměňování było spravedivé a konkurenceschopné.
  • Nábor: Spolupracovat s naším náborovým týmem na identifikaci náborových potřeb a definici potřebných pozic.
  • Organizační rozvoj: Zapojit se do projektů zaměřených na zlepšování organizační struktury a procesů. Podporovat iniciativy zaměřené na změny a inovace.
  • Firemní kultura a engagement zaměstnanců: Aktivně pomáhat rozvíjet nasi firemní kulturu a starat se o engagement a spokojenost našich zaměstnanců.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Už máš prokazatelnou zkušenost jako HR Business Partner, ideálně v oblasti IT/financí/služeb.
  • Máš zkušenosti s performance managementem, talent managementem, revizí mezd a nastavováním odměňování.
  • Bez zákoníku práce to nepůjde. Znáš pracovněprávní předpisy a umíš je aplikovat v praxi.
  • Nemáš problém s komunikací v angličtině, spousta našich kolegů jsou anglicky mluvící a díky globální spolupráci ji využiješ i v rámci mnoha jiných HR projektů.
  • Jsi schopný/á pracovat s daty a připravovat strategické analýzy.
  • Jsi proaktivní. Nečekáš, až se věci stanou, ale řešíš je.

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře?

  • Rosteme, ale držíme plochou strukturu – management je v úzkém kontaktu s týmy i klienty.
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví.
  • Pracujeme na užitečných a smysluplných projektech, na které jsme právem hrdí.
  • Jsme zvyklí jednat otevřeně, narovinu a podporujeme proaktivní přístup.
  • Adastřané si dlouhodobě chválí vztahy v týmu a spolehlivé kolegy.
  • Sídlíme v moderních kancelářích v Karlíně v Mississippi House.

Kromě férové mzdy nabízíme:

  • 20 dní dovolené + 5 personal days (PD) za kalendářní rok + 1 PD navíc za každý odpracovaný kalendářní rok (celkem až 30 dní volna).
  • Pracovní dobu máme flexibilní a umíme se na lecčem domluvit.
  • Firemní notebook a mobil s tarifem i pro osobní účely.
  • Stravenkový paušál.
  • Pondělní svačinové bedýnky a ovocné čtvrtky.
  • Možnost učit se AJ na lekcích s rodilými mluvčími.
  • Měsíční příspěvek do systému Cafeterie (volnočasové aktivity, karta Multisport, penzijní spoření).
  • Máme příjemnou a neformální firemní kulturu a pořádáme mnoho různých akcí pro zaměstnance.
  • V kuchyňkách najdeš výbornou kávu a mnoho čajů.
  • Zajímavý program na doporučení kandidáta k nám do Adastry.

    Zaujala vás tato pozice?

    Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

    Kateřina Doubková
    Talent Acquisition & EVP Manager
    • katerina.doubkova@adastragrp.com
    • +420 720 829 813