Back Office Coordinator – Baví tě různorodá práce?

Praha

Hledáme organizačně schopného kolegu/kolegyni, který(á) bude mít na starost část agendy správy prostor našich krásných kanceláří v pražském Karlíně a mnoho dalšího.
Práce je to rozmanitá a člověk se při ní naučí spoustu nových věcí. Budeš spolupracovat převážně v užším týmu se 3 kolegyněmi, ale občas se stane, že zaskočíš i za recepční. Máš rád(a) různorodou práci a nebojíš se třeba řídit auto nebo komunikovat s kolegy v angličtině?

Jsi typ člověka, kterého jen tak něco nerozhází (ani administrativní činnost), čti dál!

Co budeš mít na starosti:

  • Administrativní podporu Office managera a týmu
  • Zajištění chodu recepcí v době dovolených a nemocí
  • Správu a zajištění bezproblémového provozu kancelářských prostor
  • Organizaci eventů pro zaměstnance a s tím spojenou interní komunikaci
  • Spolupráci s našimi dodavateli – komunikace, objednávky, reklamace
  • Pomoc s provozem firemního vozového parku
  • Výpomoc s organizací služebních cest zaměstnanců (objednávky, cestovní pojištění, cestovní příkazy)
  • Agendu vstupních karet
  • Pomoc s různými interními projekty v rámci back office
  • Vyřizování operativních věcí ve firmě i mimo firmu
  • Vyřizování finančních dokladů v interním účetním systému

Budeme si rozumět, pokud:

  • Umíš si práci organizovat a rád(a) přemýšlíš, jak věci vylepšit
  • Nechybí ti vlastnosti jako pečlivost, spolehlivost a rád(a) řešíš různé úkoly
  • Jsi komunikativní a zvládneš se domluvit i anglicky
  • Nebojíš se sednout za volant a sem tam něco odřídit
  • Zvládáš práci s MS Office – Outlook, Word, Excel
  • Máš předchozí zkušenosti na administrativní nebo podobné pozici

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře:

  • Budeš mít dostatek času na zaučení pod vedením zkušenější kolegyně
  • Postupně budeš získávat více samostatnosti i odpovědností
  • Náš tým je malý, takže spolu intenzivně spolupracujeme
  • Pracovní dobu máme flexibilní a umíme se na lecčem domluvit
  • Sídlíme v krásných kancelářích Mississippi House v Karlíně

Mimo to se můžeš těšit na:

  • Neformální atmosféru – po práci se potkáváme na společenských i sportovních akcích (a těch není zrovna málo).
  • 25 dnů volna do začátku a každý rok vám k nim přidáme jeden den volna navíc
  • Lekce angličtiny s rodilými mluvčími, pokud se v ní potřebujete zlepšit
  • Měsíční příspěvek do Cafeterie, který můžete využít na různé volnočasové aktivity nebo na Multisport kartu
  • Příspěvek na stravování
  • V kuchyňkách najdete výbornou kávu, velký výběr čajů i jiné nápoje + svačinové a ovocné bedýnky plné dobrot
  • Slevy u našich partnerů – ať už jde o elektroniku, kulturu či služby
  • Dny FIT Adastra, protože nám záleží na vašem zdraví – můžete využít odborná vyšetření, konzultace a různé aktivity pro podporu vaší fyzické i psychické kondice
  • Placené volno navíc, pokud doprovázíte svého prvňáčka v první školní den
  • Rádi byste procestovali svět, napsali knihu nebo si jen dali pauzu? Po 3 letech u nás si můžete vzít Sabbatical leave
  • Štědrý referral program, pokud nám pomůžete najít nové Adastřany

    Zaujala vás tato pozice?

    Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

    Kateřina Doubková
    Talent Acquisition & EVP Manager
    • katerina.doubkova@adastragrp.com
    • +420 721 512 804