Back-end Database Developer pro náš IoT tým

Praha

Máš vášeň pro inovace a chceš pracovat na nevšedních IT projektech? Baví tě různorodá práce a chceš se učit s novými technologiemi? Přidej se do našeho IoT týmu!

Sbíráme nejrůznější podněty od zákazníků – napříč celým dodavatelským řetězcem a v různých odvětvích. Vytváříme „use cases“ na základě kterých poskytujeme komplexní IoT řešení zahrnující implementaci námi vyvinutých IoT zařízení, integraci na IoT platformu i dodávku aplikací pro koncové uživatele. Aktuálně řešíme úlohy spojené například s lokalizací objektů, monitoringem produktů na prodejnách, monitoringem zásilek či analýzou návštěvníků.

Proč je to skvělá šance?

Budeš se podílet na tvorbě inovativních produktů budoucnosti, které řeší výzvy našich zákazníků např. v logistice nebo retailu. Budeš u zrodu digitálních řešení, která mění trh a která firmám přinášejí hmatatelnou přidanou hodnotu – vyšší prodeje, snížení nákladů, optimalizace procesu nebo úsporu zdrojů i ve vazbě na životní prostředí.

Chceš vědět víc? Poslechni si podcast s Petrem Blablou, se kterým budeš úzce spolupracovat.

Co budeš mít na starosti: 

Náš tým je zatím menší, a tak tě z počátku čeká širší záběr aktivit. Do budoucna ale počítáme s rozšiřování týmu, a tak se budeš moct vyprofilovat konkrétním směrem – podle toho, co tě bude bavit nejvíc. Důležité je pro nás nadšení pro věc, konkrétní dovednosti se naučíš.

Konkrétně tě čeká:

  • Navrhování a implementace databázových řešení s využitím technologií MS SQL a Azure SQL
  • Pečlivá příprava dat: čištění dat, formátování dat a optimalizace dotazů
  • Zpracovávání dat v databázi a reporting v MS SQL Server
  • Tvorba pipeliny pro data processing, nasazovat je do produkce
  • Vyhodnocování dat a příprava podkladů pro efektivnější klientská rozhodnutí
  • Kódování v rámci IoT platformy, práce s SQL a Power BI
  • Vedení evidence a dokumentace
  • Práce na zdokonalování platformy, nacházet možná zjednodušení a optimalizovat celé řešení

Naším záměrem je dosáhnout mezinárodního úspěchu, a proto jsou všechna naše řešení navrhována s ohledem na mezinárodní trh a klienty s možností jejich globálního rozšiřování. Klíčovým cílem je ověřit si tato řešení na lokální úrovni, avšak následně je škálovat globálně, a to opět s důrazem na individualizaci a přizpůsobení potřebám jednotlivých zákazníků.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máš rád/a variabilní práci technického charakteru a nebojíš se vyhrnout rukávy
  • Sleduješ novinky se světa digitalizace a láká tě propojení HW a SW
  • Baví tě práce s daty, ovládáš velmi dobře databázová řešení (MS platforma) ale i excel a chceš se učit nové technologie
  • Jsi komunikativní a domluvíš se anglicky
  • Nebojíš se odpovědnosti a samostatnosti

Proč si myslíme, že ti u nás bude dobře:

  • V našich týmech je pro nás důležitá lidskost a přátelskost, stejně tak jako férový přístup
  • Sídlíme v nových krásných kancelářích v Karlíně v Mississippi House a máme tu nadstandardní pracovní zázemí
  • Jsme stabilní firma s multiprojektovým prostředím a autonomními týmy
  • Podporujeme individuální profesní rozvoj a s tím související finanční hodnocení
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie zkušené experty ze všech možných IT odvětví

Kromě férové mzdy nabízíme:

  • 4 týdny zaslouženého volna a 5 personal days
  • Flexibilní pracovní dobu a home office podle domluvy
  • Firemní notebook (Dell) + mobil s neomezeným tarifem i pro soukromé účely
  • Lekce angličtiny s rodilým mluvčím
  • Aktivní podporu kompetenčního růstu – školení, certifikace, mentoring
  • Multisport kartu a pravidelnou jógu v kancelářích
  • Stravenkový paušál a dobrou kávu a občerstvení v kuchyňkách
  • Volné vstupy do ZOO a Botanické zahrady
  • Mnoho různých akcí sportovního i jinak zábavného charakteru

    Zaujala vás tato pozice?

    Pošlete nám svoje CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu.

    Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

    Portrét resource managerky Marty Marešové z Adastry
    Marta Marešová
    Resource Managerka
    • marta.maresova@adastragrp.com
    • +420 601 103 135