Do našeho HR týmu hledáme novou posilu, která si vezme na starosti správu fakturační agendy a časem převezme i pár úkolů v rámci HR.

Praha
HPP
Dle domluvy
Nástup dle dohody

Co budete mít na starosti:

  • Správu fakturační agendy – kontrolu a uzavření docházky, fakturace, RV, atd.
    • Dodržování termínů stanovených mateřskou organizací – ve vztahu k účtárně, controllingu atd.
    • Podporu interního projektového týmu v rámci vykazování a fakturace.
  • Správu nákupních objednávek.
  • Spolupráci na tvorbě objednávkového modulu, testování.
  • Komunikaci s externími dodavatelskými agenturami.
  • Administrativní agendu spojenou s nástupy a výstupy subkontraktorů.
  • Soupis majetku.
  • Dohady ve spolupráci s Controllingem.
  • Vyúčtování a předfakturaci notebooků.
  • Podporu dalším entitám v rámci Adastra Group.
  • Spolupráci s účetním oddělením, projektovými asistentkami.
  • Zpracování faktur za HR (HR marketing, AJ, Multisport, stravenky, …).

Budeme si rozumět, pokud:

  • Jste komunikativní, dokážete si určit priority, dodržovat termíny a máte rád/a vše pod kontrolou.
  • Mezi Vaše silné stránky patří pečlivost a zaměření na detail, dochvilnost, odpovědnost a v neposlední řadě samostatnost a trpělivost.
  • Jste od přírody pozitivně naladěný člověk a problémy se snažíte vždy řešit konstruktivně.
  • Máte zkušenosti se správou fakturační agendy.
  • Bez problému pracujete s balíčkem MS Office.
  • Komunikujete v angličtině alespoň na úrovni B2.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci v menším týmu v kancelářích v Karlíně.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost home-office.
  • 5 týdnů volna.
  • Firemní mobil a notebook i pro osobní užívání.
  • Stravenky,příspěvek na Multisport kartu, vstupenky do ZOO a Botanické zahrady.
  • Na pracovišti k dispozici výběrovou kávu, ovoce a další nápoje.

Zaujali jsme Vás?

Udělejte první krok. Pošlete nám Vaše CV a připojte pár řádků o sobě.