Jsme česká firma, která působí po celém světě a pomáhá svým klientům s velkými datovými, AI, IoT a digitálními projekty. Zkrátka s takovými projekty, které naplno využívají nových a progresivních technologií a které se stávají zlatým standardem pro všechny ostatní. Pro největší banky, pojišťovny, operátory nebo energetické firmy světa tak připravujeme inovativní řešení, která je s využitím AI, big dat, cloudu a dalších moderních technologií posouvají do digitální éry.  

A abychom těch skvělých projektů měli ještě více, potřebujeme nové leady. Proto hledáme do interního marketingového týmu Adastry někoho, kdo vylepší naše digitální kampaně a pomůže nám generovat nové kvalifikované leady.  

Pokud máš zkušenosti s digitálním marketingem v B2B, lead generation, lead nurturingem a marketingovou automatizací a dokážeš správným nastavením digitálních kampaní generovat kvalitní obchodní příležitosti, chceme tě poznat! 

Praha
IČO, HPP
Dle dohody
Nástup dle dohody

Co budeš mít na starosti:

  • Pochopit naši cílovou skupinu a na základě toho postavit strategii pro lead generation kampaně. 
  • Vytvořit a spravovat kampaně, řídit agentury, které ti s tím budou pomáhat. 
  • Starat se o lead nurturing a postupně leady posouvat až k MQL. 
  • Připravit koncept pro zapojení marketingové automatizace do procesu generování nových leadů a následně marketing automation tool do online kampaní implementovat. 
  • Spolupracovat s content marketing kolegy a společně s nimi vytvářet inbound marketing strategii. 
  • Měřit výkonnost jednotlivých kanálů, vyhodnocovat a zlepšovat. Pořád a pořád dokola. 

Co od tebe budeme chtít:

  • Strategické myšlení, vnímání a chápání našich zákazníků. 
  • Proaktivní přístup, schopnost řešit své úkoly od začátku do konce. 
  • Praxi na podobné pozici v digitálním B2B marketingu. 
  • Samostatnost, vlastní hlavu a odpovědi vždy podložené daty. 
  • Předchozí praktické zkušenosti s marketing automation a lead nurturing tooly. 
  • Google Analytics nebo jiné reportingové nástroje pro vyhodnocování kampaní. 
  • Nebát se dělat si věci po svém a hledal ty nejlépe fungující cesty, jak pomáhat Adastře růst.
  • Angličtinu slovem i písmem (B2). 
  • Pokud máš zkušenosti ze startupu nebo obdobné pozice z konzultační nebo auditorské společnosti, budeš mít další body k dobru. 

Co ti můžeme nabídnout:

Zaměstnanecký poměr, nebo spolupráci na IČ. V obou případech preferujeme full-time. Jsme velmi flexibilní v tom, jakou formu spolupráce s námi si vybereš. S tím pak budou souviset i benefity, vybavení, vzdělávání a podpora, kterou od Adastry dostaneš k tomu, abys u nás nemusel(a) jen pracovat, ale mohl(a) se také sám rozvíjet. Jak? To už necháme na tobě… 

O co ale určitě nepřijdeš jsou skvělé kanceláře v centru Karlína, flexibilní pracovní dobu, široké možnosti vzdělávání, firmu plnou lidí, kteří jsou špičkami ve svém oboru a můžeš se od nich hodně naučit, a samozřejmě o Adastru, kde je průměrná doba zaměstnání 8 let, protože spolu prostě skvěle vycházíme, profesně i lidsky :)  

Zaujali jsme tě a chceš vědět víc?

Ozvi se nám přes formulář, připoj CV nebo odkaz na Linkedin a domluvíme se, co dál.