Do menšího, ale klíčového týmu hledáme novou posilu na pozici Financial controller, která zastřeší controllingové aktivity s přesahem do treasury za několik našich menších sesterských entit v rámci skupiny Adastra Czech.

Jako financial controller budete spolupracovat s lidmi přes celou firmu a i controllingovými týmy v rámci celé skupiny Adastra Group.

Pokud vás charakterizuje pečlivost, smysl pro odpovědnost, schopnost organizace a prioritizace a v neposlední řadě pozitivní přístup, čtěte dál!

Praha - Karlín
HPP
Dle dohody
Nástup dle dohody

Na starosti budete mít hned několik oblastí…

Při podpoře Businessu budete:

  • Business partnerem pro manažery ve všech oblastech kolem financí.
  • Revidovat navržené smlouvy (sekce spojená s financemi a možnými dopady na daně).
  • Dohlížet a poskytovat pomoc při řešení nákupních objednávek, zajišťovat různá potvrzení (např. FÚ, SSSZ, Bisnode) pro zákaznické nabídky.
  • Připravovat ad-hoc finanční reporty.

Za oblast Reportingu budete:

  • Připravovat měsíční reporty pro management včetně komentářů ve vývoji zisku.
  • Připravovat rozpracované výroby s projektovými manažery pro měsíční uzávěrky.
  • Spolupracovat s účtárnou a zajišťovat správné zaúčtování výnosů i nákladů.
  • Připravovat měsíční faktury v rámci poskytnutých služeb v rámci skupiny Adastra a příslušných převodových cen.
  • Připravovat kalkulace režijních nákladů pro projektový reporting.
  • Provádět rekonciliace mezipodnikových vztahů rozvahových i výsledkových.

V oblasti Controlling, Cashflow, Budgeting se postaráte o:

  • Projektový controlling – kontrolu ziskovosti projektů.
  • Schvalování nákladů v ERP.
  • Placení dodavatelských závazků na týdenní bázi.
  • Administraci platebních karet.
  • Přípravu standardizované nákladové kalkulace (sazby přímých nákladů).
  • Nastavování zaměstnanců in ERP (finanční dimenze).
  • Přípravu cashflow předpovědi na měsíční bázi.
  • Zajišťování včasných úhrad pohledávek.
  • Přípravu ročního rozpočtu.

V rámci Auditu zajistíte:

  • Přípravu statutární rozpracované výroby.
  • Spolupráci s auditory v rámci ročního auditu a přípravy výročních zpráv.
  • Přípravu lokální dokumentace k převodním cenám (na základě skupinových směrnic).

Ve výhodě budete, pokud máte zkušenosti…

  • S uzavíráním obchodních smluv se zahraničními zákazníky, administrací platebních karet a zahraničními platbami.
  • Se znalostí Axapty, Profibanky, Power BI, Pyramid Analytics BI Office a Excel maker.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práci ve stabilní české společnosti s mezinárodním přesahem. Budete součástí malého týmu, který je ale klíčový pro fungování celé firmy.
  • Své místo budete mít v uzavřené kanceláři v budově Nile House v Karlíně.
  • Pracovat budete s firemním laptopem a mobilem s tarifem i pro souromé účely.
  • A dále od nás dostanete 25 dní volna, stravenky, Multisport kartu, volné vstupy do Zoo a Botanické zahrady.

Zaujali jsme Vás? Udělejte první krok!

Pošlete náv Vaše CV a připojte pár řádků o sobě. Spojíme se s Vámi a domluvíme se na dalších krocích.