Do našeho HR oddělení hledáme novou posilu, která bude mít na starosti zpracovávání mezd zaměstnanců vybraných entit v rámci Adastra Group a zároveň se bude podílet na správě zaměstnaneckých benefitů a dalších HR aktivitách. Pokud se mzdovému účetnictví věnujete alespoň 2 roky a nevadí Vám komunikovat i v angličtině, čtěte dál!

Praha - Karlín
HPP
Dle dohody
Nástup dle dohody

Co budete mít na starosti:

  • Kompletní zpracování mzdové agendy v programu Nugget SW.
  • Komunikace s úřady (odesílání přihlášek/odhlášek na OSSZ a ZP aj.).
  • Roční zúčtování daně z příjmu fyzických osob.
  • Zpracování evidenčních listů důchodového pojištění.
  • Vyhotovení všech zákonných či požadovaných potvrzení pro zaměstnance.
  • Účast a spolupráce na kontrolách příslušných úřadů.
  • Vyřizování soudních exekucí, sledování legislativních změn a další přidružené činnosti.
  • Péče o zahraniční kolegy (poradenství v oblasti daňových domicilů a další).
  • Správa zaměstnaneckých benefitů (stravenky, MultiSport, …).
  • Zpracování mzdových analýz, reportů a přehledů.
  • Spolupráce s HR Specialisty na dalších agendách.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máte bohaté zkušenosti se mzdovým účetnictvím.
  • Na pozici mzdové účetní pracujete alespoň 2 roky.
  • Orientujete se v zákoníku práce a dokážete si v něm vše dohledat.
  • Dorozumíte se dobře anglicky.
  • Případná znalost programu Nugget SW je velkým plusem.
  • Velkou výhodou by byla zároveň znalost agendy zaměstnávání cizinců.

Můžete se těšit na:

  • Příjemnou firemní kulturu a práci v malém týmu.
  • Moderní kancelář v centru Prahy (není typu open space).
  • Možnost dalšího osobního rozvoje.
  • 5 týdnů volna.
  • Sportování s kartou Multisport.
  • Samozřejmostí jsou naše tradiční stravenky, nebo vstupenky do zoo a botanické zahrady.
  • Notebook a telefon s firemním tarifem.
  • Lekce angličtiny a odborná školení.
  • Pravidelné firemní akce pro rozvoj i zábavu.

Zaujali jsme Vás?

Udělejte první krok! Pošlete nám Váš životopis a napište pár řádků o sobě. Následně se s Vámi spojíme a domluvíme se na dalším postupu.