Adastra je mezinárodní konzultační společnost, která dodává funkční odvětvová řešení usnadňující přechod do digitální éry. Za poslední 2 roky jsme hodně vyrostli, a tak teď do našeho Adastřího HR týmu hledáme posilu, která by nám pomohla s administrativou a onboardingem nových zaměstnanců z Čech i ciziny. Pokud vás baví administrativní práce, ale zároveň rádi komunikujete, čtěte dál!

Praha - Karlín
HPP
Dohodou
Nástup dle dohody

Co budete mít na starosti:

  • Přípravu pracovně-právních dokumentů
  • Komunikaci s budoucími kolegy a nováčky během zkušební doby
  • Administrativní zajištění nástupního dne
  • Správu informací o zaměstnancích v našich systémech
  • Organizační zajištění vstupních a periodických lékařských prohlídek, komunikace s poskytovatelem PLS
  • Dohled nad zákonným školením zaměstnanců
  • Správu aplikace na tvorbu a aktualizaci CV
  • Zpracování adhoc i pravidelných reportů
  • Zapojení se do interních HR projektů a stálého vylepšování procesů

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máte alespoň roční zkušenost na obdobné pozici
  • Baví vás administrativa i komunikace
  • Mluvíte anglicky
  • Orientujete se v zákoníku práce
  • Máte smysl pro zodpovědnost, pečlivost a taky pro humor
  • Máte zkušenost i se zaměstnáváním cizinců (výhodou)

Proč věříme, že vám v Adastře bude dobře:

  • Pracovní dobu máme flexibilní a umíme se na lecčem domluvit
  • Pracujeme v moderních kancelářích v centru Prahy
  • Máme příjemnou a neformální firemní kulturu a pořádáme mnoho různých akcí
  • Sportujeme s kartou Multisport a učíme se anglicky s lektory z JCL
  • Samozřejmostí je mobil, notebook a nechybí ani tradiční stravenky
  • K dispozici vám budou také vstupenky do zoo a botanické zahrady

Zaujali jsme Vás?

Udělejte první krok! Zašlete nám vaše CV a připojte pár řádků o sobě. Následně se spolu spojíme a domluvíme se na dalším postupu.