K naší recepční Simče hledáme posilu. Práce na této pozici spočívá především v zajištění chodu celé recepce naší společnosti. Budete se rovněž podílet na administrativní podpoře Back Office týmu.

Praha - Karlín
HPP
Dohodou
Nástup dle dohody

Co budete mít na starosti:

  • Vyřizování a evidenci příchozí i odchozí pošty, e-mailové korespondence.
  • Vyřizování telefonátů a příjem návštěv.
  • Zajištění kurýrních služeb.
  • Přípravu drobného občerstvení na meetingy.
  • Kopírování a vazby dokumentů.
  • Zajištění bezproblémového chodu recepce, zasedacích místností a prostředí společnosti.
  • Vyřizování operativních věcí ve firmě i mimo firmu.
  • Kontrolu zpracování a včasného odevzdání knih jízd zaměstnanců společnosti.
  • Ad hoc úkoly administrativně organizačního charakteru.

Budeme si rozumět pokud máte:

  • Angličtinu alespoň na středně pokročilé úrovni.
  • Znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel).
  • Příjemné a vstřícné vystupování, smysl pro pečlivost, svědomitost, trpělivost.
  • Ukončené SŠ vzdělání.
  • Předchozí praxi na podobné pozici/v administrativě a řidičský průkaz (výhodou).

Proč věříme, že Vám u nás bude dobře:

  • Pracujeme v moderních kancelářích v centru Prahy.
  • Máme příjemnou a neformální firemní kulturu a pořádáme mnoho různých sportovních a zábavných akcí.
  • Sportujeme s kartou Multisport.
  • Pro odpočinek máme 5 týdnů volna.
  • Stravenkový paušál.
  • Vstupenky do zoo a botanické zahrady.
  • Máme k dispozici výběrovou kávu a ovoce.

Zaujali jsme Vás?

Zašlete nám Vaše CV a napište pár řádků o sobě. Následně se spolu spojíme a domluvíme se na dalším postupu.