Máš zkušenosti s digitálním marketingem a webovou/datovou marketingovou analýzou? Libuješ si mezi daty, technologiemi a čísly, ale zároveň máš business mindset a dokážeš pomáhat hledat obchodní příležitosti? V Adastře ti dáme šanci pracovat s nejnovějšími technologiemi na projektech našeho marketingového týmu.

Praha
IČO, HPP
Dle dohody
Nástup dle dohody

Co budeš mít na starosti?

  • Nastavení reportingu výkonnosti našich komunikačních kanálů,
  • optimalizace našich online kanálů z hlediska chování zákazníků, účinnosti kampaní a funkčnosti vedoucí k získávání relevantních obchodních příležitostí,
  • analýzu a vyhodnocování stávajících kanálů, jejich efektivity, a následné optimalizace,
  • překlad řeči dat do řeči businessových uživatelů a potřeb a naopak,
  • podporu při přípravě a nastavování digitálních kampaní,
  • testování nových postupů a nástrojů pro lead generation.

Co od tebe očekáváme?

  • Data-first mindset, business mindset,
  • minimálně 1 rok praxe s marketingovou analýzou,
  • zájem o digitální trendy a nové postupy,
  • perfektní znalost Google Analytics, hotjar nebo jiného webového analytického nástroje,
  • znalost principů SEO, SEM, PPC a jejich aktivní implementace,
  • samostatnost, vlastní hlavu a odpovědi vždy podložené daty,
  • chuť hledat neustále originální řešení, a pomáhat tak businessu Adastry růst,
  • základy webového programování výhodou.

Jak budeme spolupracovat?

Jsme velmi flexibilní v tom, jakou formu spolupráce s námi si vybereš. S tím pak budou souviset i benefity, vybavení, vzdělávání a podpora, kterou od Adastry dostaneš k tomu, abys u nás nemusel/a jen pracovat, ale mohl/a se také rozvíjet. Jak? To už necháme na tobě…

Zaujali jsme tě? Udělej první krok!

Pošli nám CV a napiš pár řádků o sobě. Následně se spolu spojíme s domluvíme se na dalším postupu.