Adastra je přední česká technologicko-konzultační společnost, která se neustále rozrůstá. Aby vše i nadále klapalo tak, jak má, potřebujeme nyní rozšířit i naše back-office týmy. Proto do naší interní účtárny hledáme další kolegyni/ kolegu na pozici účetní.

Praha
HPP
Dle dohody
Nástup dle dohody

Co budete mít na starosti:

  • Účtování korunových a devizových běžných účtů
  • Účtování tuzemských a zahraničních služebních cest (nikoliv jejich výpočet)
  • Účtování hotovostních výdajů a výdajů hrazených platebními kartami
  • Účtování dohadných účtů a účtů časového rozlišení
  • Aktivní účast v rámci měsíčních a ročních účetních uzávěrek

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máte alespoň 2 roky praxe
  • Znáte české účetní standardy
  • Umíte základy daňových předpisů a cestovních náhrad
  • Máte SŠ ekonomického směru
  • Ovládáte práci s MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • Jste schopný/á komunikovat v AJ – jde nám zejména o výměnu e-mailů s anglicky mluvícími kolegy
  • Máte týmového ducha a aktivní a zodpovědný přístup ke svěřené agendě

Výhodu budete mít, pokud znáte:

  • Účetní systém Navision Axapta
  • Ekonomický software AUTOPLAN

Můžete se těšit na:

  • Práci v moderních kancelářích v centru Prahy (uzavřená kancelář)
  • Příjemnou firemní kulturu
  • Osobní rozvoj v oblasti účetnictví
  • 5 týdnů volna
  • Sportování s kartou Multisport
  • Jazykové kurzy
  • Notebook a telefon s tarifem pro osobní užívání
  • Pravidelné firemní akce pro rozvoj i zábavu
  • Stravenky a vstupenky do zoo a botanické zahrady

Zaujali jsme vás? Udělejte první krok!

Udělejte první krok! Zašlete nám Vaše CV a napište pár řádků o sobě. Následně se spolu spojíme a domluvíme se na dalším postupu.