Adastra neustále roste, měníme se a s tím narůstá i objem práce. Proto do našeho interního IT oddělení hledáme novou posilu, která se ujme IT podpory na úrovni 1 a 2. Pokud vás baví řešit různé, ať už uživatelské nebo systémové problémy, čtěte dál!

Praha
HPP
Dle domluvy
Nástup dle dohody

Co budete dělat?

Rozvíjet a udržovat v chodu IT prostředí Adastra Group. Budete součástí našeho týmu IT uživatelské podpory, což bude vaše hlavní náplň práce.

Konkrétně budete:

  • Odpovídat za správu uživatelských účtů
  • Komunikaci s dodavateli HW/SW
  • Připravovat notebooky a zaškolovat nově příchozí
  • Spravovat servery (antivirus, Windows Update…)
  • Udržovat aktuální IT dokumentaci

Budeme si rozumět, pokud...

  • Mluvíte anglicky na pokročilé úrovni – je potřeba se domluvit s kolegy ze zahraničí
  • Máte alespoň základy administrace klientských operačních systémů na platformě Microsoft
  • Baví Vás různorodá práce, je na vás spoleh a úkoly pěčlivě dotahujete do konce

Výhodou bude, pokud znáte...

  • MS Windows Server
  • MS Exchange
  • Produkty Symantec Endpoint Protection
  • Základní konfigurace síťových prvků

Můžete se těšit na...

  • Profesní rozvoj - budete mít možnost učit se od zkušenějších kolegů
  • Práci v moderních kancelářích v Karlíně
  • Malý a flexibilní IT tým
  • 5 týdnů volna
  • Sportování s kartou Multisport
  • Notebook a mobilní telefon s firemním tarifem i pro soukromé účely
  • Stravenky
  • Jazykové kurzy
  • Mnoho firemních akcí pro rozvoj i zábavu

Zaujali jsme Vás?

Napište nám pár řádků a připojte CV nebo odkaz na LinkedIn. Následně se spolu spojíme a domluvíme se na dalším postupu.