Zdravíme tě z Adastry!

Moc náš těší, že máš zájem dozvědět se víc o tom, jak u nás vypadá práce recruitera.

Na nábor jsme teď čtyři a máme pořád plné ruce práce. Plány jsou velké, a tak potřebujeme dalšího parťáka. Co tě u nás čeká? Čti dál! 

Praha
HPP, IČO
Dohodou
Nástup dle dohody

Co budeš mít na starosti:

  • Provést hladce kandidáty celým výběrkem. Nejvíce hledáme IT specialisty, takže naše práce je hodně i o aktivním sourcingu a komunikaci přes různé kanály.
  • Budeš se věnovat širokému spektru pozic, od adminů, přes testery, vývojáře, analytiky po projektové manažery… A sem tam si můžeš dát nábor účetní, marketing specialisty anebo třeba recepční.
  • Tvořit budeš inzeráty a náborové příspěvky na sociální sítě. Jestli nemáš zrovna kreativní střevo, nevadí, naše HR marketing specialistka Barča ráda pomůže.
  • Postaráš se o pre-screening a povedeš první kola pohovorů.
  • Aktivně budeš komunikovat s hiring manažery, organizovat schůzky a tvořit nabídky.
  • Nezbytné je i spravovat a validovat naše ATSko.
  • Několikrát do roka si budeš povídat se studenty na pracovních veletrzích na VŠ.
  • Spolupracovat budeš taky se sesterskými společnostmi (Acamar, Adastra.one, Blindspot nebo Proboston), kde si s náborem vypomáháme. 

Budeme si rozumět, pokud:

  • Chceš dělat nábor – to je to nejdůležitější.. :)
  • Máš alespoň roční zkušenost se sourcingem nebo recruitmentem, ideálně v IT oboru.
  • Jsi komunikativní typ, co se nebojí zvednout telefon, ale zároveň umíš i naslouchat.
  • Zvládneš se zorientovat v různých IT oblastech a technologiích a propojovat vhodné projekty s kandidáty.
  • Dokážeš být partnerem pro hiring manažery, jsi zvyklý/á zjišťovat si informace a dokážeš si poradit i s neúplným zadáním.
  • Máš aktivní přístup k práci, smysl pro zodpovědnost, pečlivost a taky pro humor.
  • Domluvíš se anglicky.
  • Orientuješ se v základech pracovního práva a HR procesech.

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře?

  • Jsme malý tým, takže spolu intenzivně kooperujeme a navzájem si pomáháme, nesoutěžíme mezi sebou.
  • Adastří kultura je neformální, tykáme si všichni a dress code moc neřešíme.
  • Hledáme ideálně někoho na full-time, ale pracovní dobu máme flexibilní. Důležitější jsou pro nás výsledky, ne odsezené hodiny.
  • Svoje místo budeš mít v našich zbrusu nových kancelářích v Karlíně, ale pracovat můžeš i z domova.
  • Máme 5 týdnů volna.
  • Notebook, telefon s tarifem a stravenkový paušál jsou samozřejmostí.
  • Využít můžeš zdarma asistenčního programu ELA, pro lifestyle, finanční nebo právní poradenství.  
  • Sportujeme s kartou Multisport nebo na firemní józe.
  • Zdarma si můžeme zajít do Zoo nebo Botanické zahrady.
  • Máme výuku angličtiny a mnoho pravidelných firemních akcí pro rozvoj i zábavu.

Zaujali jsme tě? Udělej první krok!

Pošli nám CV nebo odkaz na Linkedin, připoj pár řádků o sobě, ať se o tobě dozvíme víc. Všechno si projdeme, zavoláme si a domluvíme se na dalším postupu.