HPP
Dohodou
Nástup dle dohody

Co budeš mít na starosti:

  • Spravovat dodavatelsko odběratelské vztahy a fakturační agendu od A do Z.
  • Analyzovat současné procesy a na základě toho navrhovat jejich úpravy.
  • Dávat podněty k vylepšování stávajících systémů a podporovat celkovou digitalizaci a automatizaci.
  • Průběžně sbírat zpětnou vazbu od kolegů z různých oddělení i dodavatelů.  
  • Zpětnou vazbu následně vyhodnocovat, tvořit reporty, výstupy apod.
  • Aktualizovat smluvní dokumentaci, tvořit manuály a vysvětlovat postupy.
  • Kontrolovat dodržování správných postupů a působit jako poradce pro kolegy i dodavatele.
  • Organizovat různé meetupy a eventy.
  • Ad-hoc záležitosti organizačně administrativního charakteru.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máš skvělé komunikační i organizační schopnosti, dokážeš si určit priority, dodržovat termíny a máš rád/a vše pod kontrolou.
  • Víš, že procesy se musí nejen dodržovat ale i neustále revidovat tak, aby byly co nejjednodušší a smysluplné.
  • Mezi tvé silné stránky patří pečlivost a zaměření na detail, dochvilnost, odpovědnost a v neposlední řadě samostatnost a trpělivost.
  • Máš zkušenosti se správou fakturační agendy.
  • Bez problému pracuješ s balíčkem MS Office.
  • Komunikuješ v angličtině alespoň na úrovni B2.
  • Máš předchozí zkušenosti v rámci IT prostředí.
  • Počítáš s tím, že na začátku měsíce je to frmol.  

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře?

  • Jsme malý tým, takže spolu intenzivně kooperujeme a navzájem si pomáháme.
  • Pracovní dobu máme flexibilní, důležitější jsou pro nás výsledky, ne odsezené hodiny.
  • V létě se stěhujeme do fungl nových kanceláří v Karlíně, ale pracovat můžeš i z domova.
  • Máme 5 týdnů volna.
  • Sportujeme s kartou Multisport nebo si zdarma zajdeme do Zoo nebo Botanické zahrady.
  • Máme výuku angličtiny a mnoho pravidelných firemních akcí pro rozvoj i zábavu.

Zaujali jsme tě? Udělej první krok!

Pošli nám tvé CV nebo odkaz na Linkedin a připoj pár řádků o sobě.