Planning, budgeting, forecasting – klíčové procesy každé firmy, ve kterých je ale mnoho úskalí. Plánování je moc složité a zdlouhavé, zadrhává se spolupráce a vznikají chyby. Náš tým pomáhá dostat se z excelového pekla a proces plánování zjednodušit a optimalizovat. Jak? Vyvíjíme aplikace pro strategické a operativní plánování – zejména pro zákazníky z oblastí bankovnicví, pojišťovnictví, automotive a dalších. Co si pod tím můžeš představit?



Co budete mít na starosti:
Cílem řídících pracovníků každé společnosti je transformovat vizi vedení do tvrdých čísel – na jaké trhy chceme v budoucnu expandovat, s jakými produkty? Kolik nás budou v budoucnu stát naši zaměstnanci a zbyde dostatek prostředků na klíčové investice?
Aplikace, které pro zákazníky připravujeme, umožňují právě na tyto otázky odpovědět. Děje se tak na základě tvorby modelů jednotlivých oblastí společnosti - prodeje, výroba, investice, personální náklady, které následně slouží jako zdroj pro sestavení klíčových plánovacích výstupů - výkazu zisku a ztrát, rozvahy a dalších finančních ukazatelů.
Dovedeme zároveň predikovat požadavky trhu tak, aby bylo možné lépe řídit odbyt, logistiku i výrobu. Vytváříme také simulační modely pro řízení CO2, které pomáhají zákazníkům splňovat legislativní požadavky na jejich odvětví. A mnoho dalšího…
Co tě čeká konkrétně:
- Poznávání špičkových technologií s velkou perspektivou i křižovatek Business Consultingu s IT vývojem
- Řešení projektů napříč odděleními našich zákazníků a získávání povědomí o procesech celé firmy
- Připrava funkční a systémové specifikace
- Analýza a návrh aplikací
- Vývoj aplikací v nástrojích IBM Planning Analytics, Oracle EPM či SAP SAC
- Vytváření modelů a scénářů
- Příprava podkladů a dokumentace
- Kromě práce na projektu budeš mít prostor na školení a přípravu na certifikace v rámci oboru
V jakém týmu budeš pracovat:
- Jsme jednička v oblasti vývoje v IBM Planning Analytics v ČR a zároveň v Top 5 v rámci Evropy.
- V týmu najdeš vývojáře, analytiky, architekty, testery i projektové manažery
- Každý z nás je ale tak trochu konzultant – máme přesah mezi kompetencemi a zároveň komunikujeme s našimi zákazníky
- Na jednotlivých projektech jsme zvyklý fungovat v menších týmech o 5–9 členech a práci řídíme agilně
- Třikrát do roka si děláme teambuldingovou akci, kde se potkáváme a prezentujeme si případové studie z projektů
Budeme si rozumět, pokud:
- Jsi komunikativní a máš analytické myšlení
- Máš diplom z IT nebo ekonomky nebo na něm zrovna pracuješ
- Umíš pracovat Excelem na pokročilé úrovni – zpracování velkého počtu dat, kontingenční tabulky...
- Máš alespoň základní znalost programování (např. VBA, JAVA) a SQL
- Máš alespoň teoretické znalosti z oblasti finanční analýzy, plánování, reportingu, controllingu...
- Mluvíš anglicky na pokročilé úrovni, němčina výhodou
Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře?
- Sídlíme v krásných a zbrusu nových kancelářích v Karlíně v Mississippi House
- Máme tu nadstandardní pracovní zázemí – kvalitní židle i monitory s možnou zápůjčkou na home office
- Jsme stabilní firma s multiprojektovým prostředím a autonomními týmy
- Podporujeme individuální profesní rozvoj a s tím související finanční hodnocení
- Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví
Kromě férové mzdy nabízíme:
- 4 týdny zaslouženého volna a 5 personal days
- Flexibilní pracovní dobu a home office podle domluvy
- Firemní notebook (Dell) + mobil s neomezeným tarifem i pro soukromé účely
- Lekce angličtiny s rodilým mluvčím
- Aktivní podporu kompetenčního růstu – školení, certifikace, mentoring
- Multisport kartu a pravidelnou jógu v kancelářích
- Employer Life Assistant (ELA) – anonymní a bezplatné psychologické, právní, finanční a další poradenství
- Stravenkový paušál a dobrou kávu a občerstvení v kuchyňkách
- Volné vstupy do ZOO a Botanické zahrady
Zaujali jsme tě? Udělej první krok!
Pošli nám CV nebo odkaz na Linkedin – odpovídáme každému!