Planning, budgeting, forecasting – klíčové procesy každé firmy, ve kterých je ale mnoho úskalí. Plánování je moc složité a zdlouhavé, zadrhává se spolupráce a vznikají chyby. Náš tým pomáhá dostat se z excelového pekla a proces plánování zjednodušit a optimalizovat. Jak? Vyvíjíme aplikace pro strategické a operativní plánování – zejména pro zákazníky z oblastí bankovnicví, pojišťovnictví, automotive a dalších. Co si pod tím můžeš představit?

Praha - Karlín
HPP, IČO
Nástup dle dohody

Co budete mít na starosti:

Cílem řídících pracovníků každé společnosti je transformovat vizi vedení do tvrdých čísel – na jaké trhy chceme v budoucnu expandovat, s jakými produkty? Kolik nás budou v budoucnu stát naši zaměstnanci a zbyde dostatek prostředků na klíčové investice? 

Aplikace, které pro zákazníky připravujeme, umožňují právě na tyto otázky odpovědět. Děje se tak na základě tvorby modelů jednotlivých oblastí společnosti - prodeje, výroba, investice, personální náklady, které následně slouží jako zdroj pro sestavení klíčových plánovacích výstupů - výkazu zisku a ztrát, rozvahy a dalších finančních ukazatelů.

Dovedeme zároveň predikovat požadavky trhu tak, aby bylo možné lépe řídit odbyt, logistiku i výrobu. Vytváříme také simulační modely pro řízení CO2, které pomáhají zákazníkům splňovat legislativní požadavky na jejich odvětví. A mnoho dalšího…

Co tě čeká konkrétně: 

  • Poznávání špičkových technologií s velkou perspektivou i křižovatek Business Consultingu s IT vývojem
  • Řešení projektů napříč odděleními našich zákazníků a získávání povědomí o procesech celé firmy
  • Připrava funkční a systémové specifikace
  • Analýza a návrh aplikací 
  • Vývoj aplikací v nástrojích IBM Planning Analytics, Oracle EPM či SAP SAC
  • Vytváření modelů a scénářů 
  • Příprava podkladů a dokumentace
  • Kromě práce na projektu budeš mít prostor na školení a přípravu na certifikace v rámci oboru 

V jakém týmu budeš pracovat: 

  • Jsme jednička v oblasti vývoje v IBM Planning Analytics v ČR a zároveň v Top 5 v rámci Evropy. 
  • V týmu najdeš vývojáře, analytiky, architekty, testery i projektové manažery
  • Každý z nás je ale tak trochu konzultant – máme přesah mezi kompetencemi a zároveň komunikujeme s našimi zákazníky
  • Na jednotlivých projektech jsme zvyklý fungovat v menších týmech o 5–9 členech a práci řídíme agilně
  • Třikrát do roka si děláme teambuldingovou akci, kde se potkáváme a prezentujeme si případové studie z projektů

Budeme si rozumět, pokud:

  • Jsi komunikativní a máš analytické myšlení 
  • Máš diplom z IT nebo ekonomky nebo na něm zrovna pracuješ
  • Umíš pracovat Excelem na pokročilé úrovni – zpracování velkého počtu dat, kontingenční tabulky... 
  • Máš alespoň základní znalost programování (např. VBA, JAVA) a SQL
  • Máš alespoň teoretické znalosti z oblasti finanční analýzy, plánování, reportingu, controllingu...
  • Mluvíš anglicky na pokročilé úrovni, němčina výhodou

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře?

  • Sídlíme v krásných a zbrusu nových kancelářích v Karlíně v Mississippi House
  • Máme tu nadstandardní pracovní zázemí – kvalitní židle i monitory s možnou zápůjčkou na home office
  • Jsme stabilní firma s multiprojektovým prostředím a autonomními týmy
  • Podporujeme individuální profesní rozvoj a s tím související finanční hodnocení
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví

Kromě férové mzdy nabízíme: 

  • 4 týdny zaslouženého volna a 5 personal days
  • Flexibilní pracovní dobu a home office podle domluvy
  • Firemní notebook (Dell) + mobil s neomezeným tarifem i pro soukromé účely
  • Lekce angličtiny s rodilým mluvčím 
  • Aktivní podporu kompetenčního růstu – školení, certifikace, mentoring
  • Multisport kartu a pravidelnou jógu v kancelářích
  • Stravenkový paušál a dobrou kávu a občerstvení v kuchyňkách
  • Volné vstupy do ZOO a Botanické zahrady

Zaujali jsme tě? Udělej první krok!

Pošli nám CV nebo odkaz na Linkedin – odpovídáme každému!