Chceš pracovat a sbírat zkušenosti v IT, ale nevíš, kterým směrem se vydat? Práce s daty, analytická práce nebo vývoj – u nás si zkusíš různé role a aktivity a postupně zjistíš, co by tě bavilo a v čem se chceš rozvíjet dál. Detailní popis projektu ti teď bohužel dát nemůžeme. Ale záruku, že poznáš nová odvětví, procesy a taky fungování různorodých firem… to ano.

Praha - Karlín
HPP
Dohodou
Nástup dle dohody

Co budeš mít na starosti:

Možná máš diplom z IT, ekonomky, nebo třeba matfyzu. Na pohovoru se pobavíme o tom, co umíš a co tě láká. Podle toho ti nabídneme místo na projektu v jedné ze 3 divizí. Na startu je to vždy o tom poznat projekt, jednotlivé fáze procesu a taky ostatní kolegy a jejich role. Dáme ti důvěru plnit úkoly samostatně, ale zároveň budeš mít svého mentora pro podporu a konzultace. Co tě čeká?

  • Příprava a analýza dat
  • Tvorba a řešení na míru podle potřeb klienta
  • Výběr technologií pro výsledné řešení
  • Práce s databázemi, datovými sklady a dalšími technologiemi pro zacházení s daty
  • Pomoc se skladováním a využíváním dat o klientových zákaznících
  • Kódování, vývoj, testování řešení
  • Příprava podkladů a výstupů projektu

Kromě práce na projektu budeš mít prostor na školení a přípravu na certifikace v rámci oboru. Už teď víš, že máš v něčem mezery nebo nerozumíš určité oblasti? Uděláme maximum pro to, aby ses naučil/a potřebné základy v naší Junior Akademii, kde učí experti napříč Adastrou.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Jsi komunikativní a máš analytické myšlení 
  • Máš zkušenosti s prací s SQL (PL/SQL,MSSQL...)
  • Domluvíš se a rozumíš anglicky – často řešení zavádíme hned v několika zemích
  • Raději samostatně přemýšlíš než slepě plníš úkoly
  • Rád/a objevuješ a učíš se za pochodu nové dovednosti
  • Máš za sebou cca 1 rok zkušeností – třeba v menší IT firmě nebo consultingu
  • Máš zkušenosti s jakýmkoliv programovacím nebo skriptovacím jazykem 
  • Vyznáš se ve strukturovaných i nestrukturovaných datech
  • Vyzkoušel/a sis práci v agilním vývojovém prostředí

A kdo jsme my?

Divize Goverment & Insurance
Kvalitnější cílení marketingových kampaní, aplikace pro reporting, monitoring či vývoj softwaru. Pojišťovnictví, veřejná správa, finance, logistika či média – to jsou příklady oborů, v jakých působí naši klienti. Nejprve přinášíme nová řešení, pak vytvořené systémy často podporujeme měsíce či dlouhé roky. Dlouhodobé a dobře fungující vztahy jsou pro naši práci prioritou.

Divize Finance
Efektivnější plánování nebo třeba automatizace a optimalizace kampaní. Dodáváme také aplikace, včetně těch mobilních. Pomáháme u klientů doma i v zahraničí, nejčastěji v oblasti DWH/BI. Našimi klienty jsou velké banky v Česku, Rakousku, Srbsku nebo třeba i v Gruzii. Každý si tu může najít nebo vytvořit pozici podle svého zájmu a dovedností.

Divize Banking
Ve vysokém tempu pomáháme nejen ve velkých českých bankách. Často se pohybujeme v oborech, které jsou staré 3–5 let. Absolventi mají v něčem podobnou startovací čáru jako lidé, kteří jsou u nás 20 let – protože i ti se musí pořád učit. Máme tu experty i celé týmy, které se specializují nejen na datové sklady, ale i na vývoj aplikací pro finance, internet věcí, Big Data a umělou inteligenci.

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře?

  • Sídlíme v krásných a zbrusu nových kancelářích v Karlíně v Mississippi House
  • Máme tu nadstandardní pracovní zázemí – kvalitní židle i monitory s možnou zápůjčkou na home office
  • Jsme stabilní firma s multiprojektovým prostředím a autonomními týmy
  • Podporujeme individuální profesní rozvoj a s tím související finanční hodnocení
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví

Kromě férové mzdy nabízíme

  • 4 týdny zaslouženého volna a 5 personal days
  • Flexibilní pracovní dobu a home office podle domluvy
  • Firemní notebook (Dell) + mobil s neomezeným tarifem i pro soukromé účely
  • Lekce angličtiny s rodilým mluvčím (podle dohody online či fyzicky)
  • Aktivní podporu kompetenčního růstu – školení, certifikace, mentoring
  • Multisport kartu a pravidelnou jógu v kancelářích
  • Employer Life Assistant (ELA) – anonymní a bezplatné psychologické, právní, finanční a další poradenství
  • Stravenkový paušál a dobrou kávu a občerstvení v kuchyňkách
  • Volné vstupy do ZOO a Botanické zahrady

Zaujali jsme tě? Udělej první krok!

Pošli nám CV nebo odkaz na Linkedin – odpovídáme každému!